  • Data: 2007-02-08 19:12:48
    Temat: po jakim kursie przeliczyć do VAT fakture wewnętrzną
    Od: "Bart Prokop" <b...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kurcze, co czytam to sprzeczność:

    Kwoty wyrażone w walucie obcej wykazywane na fakturze przelicza się na złote
    według wyliczonego i ogłoszonego przez NBP bieżącego kursu średniego waluty
    obcej:

    a.. na dzień wystawienia faktury, jeżeli faktura jest wystawiana w
    terminie, w którym podatnik obowiązany jest do jej wystawienia, a w
    przypadku niewystawienia faktury w tym terminie
    b.. na dzień powstania obowiązku podatkowego.
    Przecież "bieżących kursów średnich" może być dwa: albo ten z rana
    (wczorajszy) albo ten popołudniowy. Który stosujecie i dlaczego? Ja bym
    pojechał po wczorajszym - miałbym ten sam kurs do dochodowego co i do VAT.
    Kto mi zabrania wystawiać faktury wewnętrzne z samego rana?

    BP