eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipit-5, kwota wolna od podatku, listopad, grudzien, galimatias.. › pit-5, kwota wolna od podatku, listopad, grudzien, galimatias..
  • Data: 2007-01-10 17:48:19
    Temat: pit-5, kwota wolna od podatku, listopad, grudzien, galimatias..
    Od: d <u...@n...ludzi> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Niedawno zalozylem firme. Powoli zaczalem sie rozwijac, ale dzis
    zauwazylem, ze popelnilem blad(?). W US jak skladalem jakis papier,
    powiedzili mi, ze pit-5 skladam dopiero jak przekrocze kwote wolna od
    podatku. Do listopada mialem lacznie ok. 2 tys. dochodu, wiec w grudniu nie
    skladalem pit-5 za listopad. Dzis przeczytalem, ze powinienem sie w grudniu
    rozliczyc rowniez za grudzien - dodajac ponownie koszty i przychody z
    listopada. Po dodaniu wychodzi, ze w grudniu kwote wolna od podatku
    przekroczylem (ok. 3500).
    Czy groza mi jakies konsekwencje w zwiazku z tym, ze nie zlozylem pit w
    grudniu? Chce jutro zadzwonic do US, ale ta sprawa nie daje mi spokoju.

    Pozdrawiam, lekko przygaszony d.