  • 1. Data: 2002-12-09 13:33:00
    Temat: pit-5
    Od: jw <w...@w...pl>

    od 10 listopada mam zarejestrowaną działalność gospodarczą jako osoba
    fizyczna, jestem vatowcem, wystawiłem jedną fakturę w tym miesiącu, ale i
    tak moje koszty ją przewyższają, czy mam składać pit-5 do US, skoro nie mam
    zysku, czy tylko w tych miesiącach co mam zysk mam skaładać pit?

  • 2. Data: 2002-12-09 13:59:06
    Temat: Re: pit-5
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "jw" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie mam
    > zysku, czy tylko w tych miesiącach co mam zysk mam skaładać pit?

    Teraz nie składasz. Za grudzień też nie - rozliczysz się rocznie. W
    nowym roku, jeśli w danym miesiącu wystapi podatek do zapalcenia -
    skąłdasz za neigo PIT-5 i już od tego czasu składasz co miesiąc az do
    listopada.

    Pozdrawiam,
    BaLab