  • 1. Data: 2007-03-03 09:18:45
    Temat: pit 37 i 38
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    czesc - czy podatek od dochodu z gpw moge wpisac w pozycji 100 pit 37
    (doliczenia do podatku) by obliczyło mi należy podatek oraz prawidłowo wypełniło
    pola "do zapłaty" bądź "nadpłata"?

    Pozdr
    CAT

  • 2. Data: 2007-03-03 09:24:08
    Temat: Re: pit 37 i 38
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (doliczenia do podatku) by obliczyło mi należy podatek oraz prawidłowo
    > wypełniło pola "do zapłaty" bądź "nadpłata"?

    I jeszcze - czy za 2006 moge odliczyc od podatku wpłaty na fundusz remontowy?

    CAT

  • 3. Data: 2007-03-03 16:21:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2007 10:18:45 +0100, Catalyst napisał(a):

    > czesc - czy podatek od dochodu z gpw moge wpisac w pozycji 100 pit 37
    > (doliczenia do podatku) by obliczyło mi należy podatek oraz prawidłowo wypełniło
    > pola "do zapłaty" bądź "nadpłata"?

    Nie. Te dwa podatki płaci się całkowicie osobno. Jeśli masz w PIT-37 zwrot
    a w PIT-38 do zapłaty to możesz złożyć osobne pisemko z wnioskiem o
    "zalicznie nadpłaty na poczet ...." W tych US w których mają bałagan
    gwarantuje to kilakrotne wezwania w celu wyjaśnień.

  • 4. Data: 2007-03-04 15:31:14
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

> [...]
    > "zalicznie nadpłaty na poczet ...." W tych US w których mają bałagan
    > gwarantuje to kilakrotne wezwania w celu wyjaśnień.

    Dziękuję

    Pozdr
    CAT