  • 1. Data: 2004-08-29 05:06:49
    Temat: pawilon handlowy VAT Amortyzacja
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    witam

    Jeśli osoba fizyczna DG kupuje pawilon handlowy na targowisku, jest to
    budynek nie trwale związany z gruntem o wartości 20.000,00 zł netto , czy
    bedzie mogła bez problemu otrzymać zwrot vat od razu z urzedu skarbowego ,
    czy poprzez kompensaty z vat należnym, jak amortyzowac taki pawilon - jaką
    stawką, a jaka stawka amortyzacyja będzie na wyposażenie sklepu o wartości
    > 3500 zł netto.

    janek

  • 2. Data: 2004-08-29 17:31:58
    Temat: Re: pawilon handlowy VAT Amortyzacja
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    sam znalazłem odpowiedz vat do zwrotu od razu po zakupie w ciagu 25 dni
    ,amortyzacja 10 % rocznie czy dobrze ?????????