  • 1. Data: 2003-09-18 16:13:36
    Temat: paragon fiskalny a awaria terminala platniczego
    Od: "Muchomor" <a...@p...onet.pl>

    Jest tak: klient zatankowal samochod poszedl do kasy a wtedy przy probie
    autoryzacji karty platniczej okazalo sie ze terminal padl, a klient nie ma
    gotowki. Obiecal ze rozliczy sie jutro. Pytanie, czy w takiej sytuacji
    nalezy wydrukowac paragon fiskalny dzis, czy poczekac az ureguluje platnosc
    i wbic paragon jutro. Ksiegowa mowi, ze dzis, ale nie wiem czy to legalne. A
    co bedzie jak klient sie jednak nie pojawi? A co zrobic, jesli ktos ukradnie
    paliwo (zatankuje i pojedzie bez placenia), przeciez nie bede wtedy drukowal
    paragonu bo sprzedaz nie miala miejsca. Ratunku, musze temat rozwiklac przed
    polnoca.
    Pozdrawiam
    Muchomor

  • 2. Data: 2003-09-19 06:50:27
    Od: "/slawek.d" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Muchomor" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bkcliq$ko$1@news.onet.pl...
> [...]
    platnosc
    > i wbic paragon jutro. Ksiegowa mowi, ze dzis, ale nie wiem czy to legalne.

    Dziś

    > co bedzie jak klient sie jednak nie pojawi? A co zrobic, jesli ktos
    ukradnie

    Będziesz miał manko

    > paliwo (zatankuje i pojedzie bez placenia), przeciez nie bede wtedy
    drukowal
    > paragonu bo sprzedaz nie miala miejsca. Ratunku, musze temat rozwiklac
    przed

    W takim wypadku sprzedaż miała miejsce.

  • 3. Data: 2003-09-19 07:03:35
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    drukowal
    > paragonu bo sprzedaz nie miala miejsca. Ratunku, musze temat rozwiklac
    No chyba juz po pólnocy wiec raczej póżno ale raczej księgowa miała racje
    wydałeś paliwo znaczy sprzedałeś znaczy trzeba uwzglednić do sprzedaży a to
    że ci może nie zapłacić to juz inszy problem i to już twój kłopot ale
    podatki trzeba zapłacić.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-09-19 09:06:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, Muchomor wrote:

    >+ Jest tak: klient zatankowal samochod poszedl do kasy a wtedy przy probie
    >+ autoryzacji karty platniczej okazalo sie ze terminal padl, a klient nie ma
    >+ gotowki. Obiecal ze rozliczy sie jutro.

    ...można było zaproponować mu zapłatę wekslem :) !
    Termin wykupu: jutrzejsza data.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-09-19 12:04:07
    Od: "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl>

    Witam

> [...]
    > wydałeś paliwo znaczy sprzedałeś znaczy trzeba uwzglednić do sprzedaży a
    > że ci może nie zapłacić to juz inszy problem i to już twój kłopot ale

    Nie koniecznie.
    Zeszyt korekt. Oryginał paragonu fiskalnego i opis zdarzenia.

    Pozdrawiam
    PiotrK

  • 6. Data: 2003-09-19 12:12:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    > Nie koniecznie.
    > Zeszyt korekt. Oryginał paragonu fiskalnego i opis zdarzenia.

    Co chcesz korygować?
    Oddał to paliwo?