  • Data: 2006-04-24 06:56:56
    Temat: pakowanie zakupów w supermarketach przez harcerzy
    Od: "sKrzeK" <n...@N...SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z grupowiczów wie może jak wygląda problem dotyczący akcji które
    prowadzą harcerze w supermarketach???
    Polegają one na tym że harcerze pakują zakupy klientom sklepu, dostając w
    zamian czesto pieniadze.

    interesuje mnie jak wygląda kwestia ewentualnego opodatkowania zabranej
    kwoty, chodzi mi raczej o konkretne przepisy które to regulują.

    dodam jeszcze że harcerze nie sprzedają żadnych "cegiełek", a zebrane
    pieniądze to dobrowolne hmmm... darowizny??? wrzucane do skarbonek.

    --

    --==sKrzeK==--
    e-mail w ROT13: