    From: "waszko" <w...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pOCZĄTKI DG -Pomoc
    Date: Thu, 23 May 2002 09:50:24 +0200

    Witam! Rozpoczynam DG sklep z vatem jestem już po sprawach rejestracyjnych
    .poszukuję informacji szczegółowych dot :jakie ksiązki powinienem zakupić i
    prowadzić,czy koszty wpisu do rej. DG i opł.. REJ VAT mimo że dokonałem pod
    koniec kwietnia mogę wprowadzić jako koszty ,a zaczynam od czerwca?jak
    prowadzić księgowość przez program komp. czy ręcznie a programem się
    wspomagać, jakiego programu użyć do fakturowania -najchętniej dobry a tani,
    może inne sugestie na początek o których jeszcze nie mam pojęcia a które
    uchronić mnie mogą przed kłopotami.Może znacie jakąś stronę opisem krok po
    kroku dla rozpoczynających DG
    Zastanawiam się nad zakupem programu TGsoft KPiR tylko przeglądałem demo
    pomoc w tym programie jest mało czytelna lub ja jestem mało inteligentny,ale
    czy nie byłoby lepiej gdyby było opisane krok po kroku jak wprowadzić koszt
    tz. że tu wpisujemy nazwę firmy tu adres tu wartość a tu zatwierdzamy i to
    samo z rozliczeniem miesięcznym tu klikamy to, tu to a tam drukujemy .Być
    może za mało posiedziałem przy nim ,ale wydaje mi się że jeżeli objaśnienie
    do programu jest napisane prostym językiem to zrozumie je także
    profesjonalista , a jeżeli fachowym to tylko profesjonalista.A dla amatora
    będzie niedostępne. Mam nadzieję że za bardzo nie oberwie mi się za
    amatorstwo i braki wiedzy w tej dziedzinie?
    I z góry dzięki za wskazówki

    St.Wasiak-Waszko