  • 1. Data: 2002-03-06 11:05:51
    Temat: orzecznictwo
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj pl-soc-prawo-podatki!

    czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć, w jaki sposób mogę odszukać
    orzeczenia NSA ? Są to orzeczenia różnych ośrodków, z różnych lat.
    Wszystkie dotyczą podatków, a dokładnie tematu VAT, pustych faktur i
    faktur proforma. Urząd chce pogrążyć kolegę, naliczając mu VAT od
    faktur proforma i traktując je jako puste...
    Nie sądzę aby było to do znalezienia w sieci, ale czy sąd w jednej
    miejscowości ma dostęp do wszystkich orzeczeń, są one gdzieś
    drukowane ?
    Jak je odnaleźć ?
    Pomocy !

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-07 12:30:10
    Temat: Re: orzecznictwo
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj KaMeL,

    W Twoim liście datowanym 6 marca 2002 (12:05:51) można przeczytać:

    Nikt mi nie pomoże ???

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl