  • 1. Data: 2002-04-02 08:45:24
    Temat: opieka nad dzieckiem
    Od: "Tomek Sobczak" <g...@w...wox.org>

    Witam i pozdrawiam.

    Prowadzę jednoosobową DG. Sam opłacam za siebie składki ZUS (pełne).
    Mam dwa pytania:
    1) do kiedy muszę dostarczyć do ZUS zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad
    dzieckiem (od 04.02 do 04.06)
    2) jakie druki muszę wypełnić i czy można w internecie znaleźć prawidłowo
    wypełnione wzorce.

    Tomek.

  • 2. Data: 2002-04-09 18:21:13
    Temat: Re: opieka nad dzieckiem
    Od: "Tomek Sobczak" <g...@w...wox.org>

    Dzisiaj w ZUS-ie powiedzieli mi, że mogę sobie zabrać to zwolnienie,
    ponieważ zasiłek z tytułu opieki nad dzieckiem osobie prowadzącej
    działalność gospodarczą NIE PRZYSŁUGUJE.
    Może ktoś to skomentuje, bo ja mam dość.

    Tomek.

  • 3. Data: 2002-04-11 18:01:57
    Od: "nonsense" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek Sobczak" <g...@w...wox.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > działalność gospodarczą NIE PRZYSŁUGUJE.
    > Może ktoś to skomentuje, bo ja mam dość.

    Niestety to prawda