  • 1. Data: 2005-10-24 12:05:10
    Temat: odsetki ustawowe
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[USUN]@wp.pl>

    Witam
    Wierzyciel zalega z planosciami, chce mu wystawic upomnienie i doliczyc
    do zobowiazania odsetki.
    Znalazlam wskaznik odsetki ustawowe i od zaleglosci podatkowych
    ktory wynosi 11,5 %. Moje pytanie- czy znalazlam odpowiedni wskaznik
    i wedlug niego moge doliczyc odsetki?
    Z gory dziekuje
    Ania

  • 2. Data: 2005-10-24 16:22:14
    Temat: Re: odsetki ustawowe
    Od: kris_79 <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2005 14:05:10 +0200, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > Znalazlam wskaznik odsetki ustawowe i od zaleglosci podatkowych
    > ktory wynosi 11,5 %. Moje pytanie- czy znalazlam odpowiedni wskaznik
    Odp:TAK (prawidłowy wskaźnik to odsetki ustawowe w wysokości 11,5%)
    pozdrawiam
    kris_79