  • Data: 2003-06-02 07:46:17
    Temat: odsetki od kredytu i ubezpieczenie OC
    Od: "DIDLO" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    czy ktoś z Państwa wie czy :

    1. składki za ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w firmie budowlanej
    można wpisać w koszty i jak wygląda sprawa Vat - jest czy go nie ma

    2. odsetki od kredytu przeznaczonego na działalność firmy ( i wziętego na
    firmę) można wpisać w koszty, a jeśli tak to czy bank musi mi wystawić odrębny
    dokument, na którym będzie wyszczególniona kwota odsetek,

    3. czy mogę wpisać w kosztyuzysk.przych. koszt prowadzenia biura, jest to
    jeden pokój w mieszkaniu, w którym mieszkam, ale głównym najemcą jest
    teściowa, ja jestem tam tylko zameldowana.

    TIA za wszelkie info

    Pozdrawiam
    DIDLO