  • 1. Data: 2002-02-19 22:14:53
    Temat: odliczenie zakupu mieszkania
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl>

    Usłyszałem, że istnieje możliwość odliczenia zakupu mieszkania na rynku
    wtórnym pod warunkiem, że jest to pierwsze mieszkanie które się kupiło w
    swoim żywocie.
    Czy ktoś może to potwierdzić lub mnie zmartwić?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-20 06:42:17
    Temat: Re: odliczenie zakupu mieszkania
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr" <i...@a...alto.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoim żywocie.
    > Czy ktoś może to potwierdzić lub mnie zmartwić?

    Zbyt piękne, żeby było prawdziwe...

    Pszemas

  • 3. Data: 2002-02-20 06:46:55
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl>

    > Zbyt piękne, żeby było prawdziwe...

    Własnie tak podejrzewałem. No cóż, mimo to dziękuje:))))

    --
    Piotr