    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenia od poadtku - PIT 0
    Date: Tue, 25 Feb 2003 09:10:09 +0100

    Witam
    Mam pyatnie co do odliczen - PIT 0. Pracuje na umowe o prace na czas
    nieokreslony.
    1) kurs jezyka obcego - odliczam w polu 34 "wydatki na odplatne
    doksztalcanie i doskonalenie zawodowe podatnika" ?
    2) oplaty za nauke na uzupelniajacych studiach mgr i podyplmowym studium
    odliczam w polu 36 wydatki na odplatne ksztalcenie w skzolach wyzszych ...?
    3) zakup komputera i monitora (mam oddzielne faktury na zestaw komputerowy i
    monitor) odliczam w polu 38 "wydatki na zakup przyrządow i pomocy
    naukowych..."?
    I jeszcze pytanie do punktu 3. Komputer i monitor kosztowaly razem 3295,48
    PLN. 19% z tej kwoty to 626.14. Czy wpisuje w polu 38 626,14, czy koryguje
    ja do kwoty, ktora max modna odliczyc czyli do 433,20 PLN?

    Dzieki za pomoc