  • 1. Data: 2004-01-18 18:58:37
    Temat: odliczenia
    Od: Kuboo<d...@i...pl>

    Kilka miesiecy temy rozpoczalem dzialalnosc gospodarcza. Jestem na
    zasadach ogolnych. Mam nast. pytanie.:
    -Czy moge odliczyc od podstawy opodatkowania oplate zwiazana ze
    zgloszeniem dzialalnosci gospodarczej? Nalezy oczywiscie zaznaczyc ze
    ten koszt powstaje w momencie kiedy firma de facto jescze nie
    prowadzi dzialalnosci...
    Druga sprawa.
    -Czy mozna odliczyc oplate uiszczan podczas rejestrowania sie jako
    podatnik VAT? (ten koszt powstal juz w momenicie funkjonowania
    firmy)

    Pozdrawiam i czekam na informacje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-18 21:50:07
    Temat: Re: odliczenia
    Od: Joanna <j...@w...pl>

    Możesz odliczyć i opłatę za wpis do ewidencji gospodarczej, a także opłatę za
    rejestrację do podatku VAT, ponieważ te koszty poniesione przez Ciebie są ściśle
    związane z prowadzoną przez Ciebie DG. Sprawdzone! Pozdrawiam, Joanna.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-18 22:59:48
    Od: Kuboo<d...@i...pl>

    To jeszcze tylko jedno pytanko...
    czy obie te oplaty odliczam od podstawy opodatkowania czy tez moze
    (w co jednak watpie) bezposrednio od podatku...

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-19 19:27:21
    Od: "KWOL" <k...@p...onet.pl>

    Opłaty, o które pytasz mieszczą się w kosztach,
    czyli uwzględniasz je na samym początku obliczeń,
    gdy odejmujesz koszty od przychodu.

    Zbyt fajnie by było, żeby można było sobie te kwoty od podatku
    odciągnąć.

    Pozdrowienia,

    Krzysiek