  • 11. Data: 2010-02-07 19:09:14
    Temat: Re: odliczanie skladki zdrowotnej
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-02-07 19:30, John Smith pisze:

    > Czy płacę również na Fundusz Pracy, czyli dodatkowe 46,25?

    Nie. Podstawa od ktorej opacasz spolecznie jest nizsza od wynagrodzenia
    minimalnego, wiec poki co nie placisz na FP.

    > Pewnie będę przelewał z konta inetowego, chodzi mi po prostu o
    > potwierdzenie przelania. Bo jakiś dowód do archiwum powinien wpaść, prawda?

    Warto miec.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2010-02-07 19:12:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    John Smith wrote:

    > Tak, odstałem swoje:)

    No to na konto 51 wszystkie składki społeczne
    (emerytalne, rentowe, wypadkowe, chorobowe)
    na konto 52 składka zdrowotna
    na Fundusz Pracy chyba nie płacisz, bo za mala podstawa

    Składasz pierwszą deklarację DRA do ZUS, potem jeśli nic się nie zmienia
    możesz tylko zrobić deklarację, ale nie musisz jej wysyłać.