  • 1. Data: 2006-01-22 20:06:28
    Temat: od kiedy obowiązek zusowania umów zlecenia
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)chciałam sie upewnić bo o ile pamięć mnie nie myli obowiązek
    "zusowania" umów zlecenie nie jest od zawsze,czy ktoś może mi podpowiedzieć
    gdzie znajdę od kiedy stało się to obowiązkiem?
    pozdrawiam
    ania

  • 2. Data: 2006-01-23 23:41:13
    Temat: Re: od kiedy obowiązek zusowania umów zlecenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Jan 2006, Ania wrote:

    > Witam:)chciałam sie upewnić bo o ile pamięć mnie nie myli obowiązek
    > "zusowania" umów zlecenie nie jest od zawsze,

    ...nie jest...

    > czy ktoś może mi podpowiedzieć
    > gdzie znajdę od kiedy stało się to obowiązkiem?

    Obawiam się że jak nie w jakimś narzędziu typu lex to przez
    żmudne przebijanie się przez kolejne nowelizacje ustawy
    o SUS na isip.sejm.gov.pl
    Oczywiście zakładając optymistycznie że owa nowelizacja jest
    już wprowadzona... bo bardzo starych przepisów nie ma :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)