  • 21. Data: 2010-04-09 09:47:28
    Temat: Re: [OT] Re: niedopłata co radzicie?
    Od: "iwona" <i...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:hpmsto$f06$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No offense, ale regulowania własnych należności *co do grosza* to raczej
    > powinni nauczyć rodzice a nie państwo.
    >
    > Piotrek

    Oczywiście!!!
    I właśnie dlatego chciałam się upewnić czy 3 zł to jeszcze należność czy też
    może kwota, która z uwagi na swoja wysokość ulega jednak jakiemuś umożeniu,
    a tego rodzice to już nie nauczą no chyba, że to prawnicy na bieżąco z
    przepisami, a tak to jednak trzeba się zawsze dokładnie dowiedzieć co i jak,
    i to najlepiej za kasę u doradcy podatkowego:-))

  • 22. Data: 2010-05-02 19:12:01
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Słyszałem coś o "granicznych" 5 zł, ale nie wiem, czy to prawda.

    -----

  • 23. Data: 2010-05-03 03:43:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Słyszałem coś o "granicznych" 5 zł, ale nie wiem, czy to prawda.

    odsetkach, nie podatkach.