  • Data: 2007-07-06 20:15:50
    Temat: nazwa towaru-sprzedaż na FA
    Od: "krop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wystawiam fakturę za ....?
    wykonałam
    -stronę internetową
    -baner flash
    -logo
    -kilka wstepnych projektów graficznych czegoś

    No i co pisać na fakturze?
    -wykonanie loga (usługa?)
    -logo (sprzedaje towar?)
    Wykonanie? produkcja ? stworzenie baneru flash?
    Jest to jakaś róznica w sensie praktyczno prawno-podatkowym?

    A tu już gorzej -zrobiłam kilka projektów wstepnych czegoś- trudno określić
    ile bo jeden miał np dwie malutkie zmiany drugi się rozrósł do 3 nowych...
    ogólnie wyceniono moją pracę na 500 zł-
    przecież nie napiszę na fakturze kilka projektów?

    Podzielcie się swoją wiedzą-może robię z igły widły :)
    Krop elka