eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkinajprostrzy program do prowadzenia sprzedazy towaru handlowego › najprostrzy program do prowadzenia sprzedazy towaru handlowego
  • Data: 2009-08-18 18:03:16
    Temat: najprostrzy program do prowadzenia sprzedazy towaru handlowego
    Od: "Lukas" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam mega prostego programu( sprzedaje dziennie ok 5 rzeczy), kotry bedzie
    mi zapisywal faktury z towarem, abym mogl sobie zdefiniowac grupy towarowe,
    np. nabiał, alkohol itp. , abym mogl zrobic remanent na konkretny dzien i
    sprawdzic co mi z jakiej faktury zeszlo, itp. itd., fajnei jakby pracowal z
    kasa fiskalna lub czytnikiem kodów kreskowych

    Mam subieketa GT, ale to jest po porstu kombajn i dla mnie mega
    nieprzejrzysty program, a z kolei panowie z pomocy technicznej malo
    uprzejmi jesli chodzi o pomoc i ciezko sie z nimi dogadac...

    Macie cos godnego polecenia?