  • Data: 2002-08-02 10:32:15
    Temat: nadplata podatku - co zrobic?
    Od: "Krzysztof" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z powodow blednych wyliczen zrobilem w 2001 r. nadplate podatku z mojej
    firmy. Skladajac roczna deklaracje PIT-36 wpisalem w niej ten nadplacony
    podatek w rubryke gdzie wykazuje sie finanse z firmy (poz. 63 o ile dobrze
    pamietam). Tymczasem wezwano mnie do US i kazano skorygowac wysokosc
    wplaconego podatku do wysokosci, ktora wynika z obliczen. W ten sposob
    stracilem mozliwosc odzyskania tego nadplaconego podatku w formie zwrotu
    nadwyzki z PIT 36. I teraz pytania:
    1. Czy urzedniczka z US miala racje zmniejszajac mi kwote wplaconego
    podatku?
    2. Jesli miala racje, to jak moge odzyskac ten nadplacony podatek?
    3. Jesli nie miala racji - to co powinienem zrobic?
    Krzysztof