eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki"mandaty" w koszty?"mandaty" w koszty?
  • Data: 2008-01-20 11:03:24
    Temat: "mandaty" w koszty?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tytuł podstępny, bo przeważnie wszyscy nazywają to mandatem, ale chodzi
    mi o "opłaty dodatkowe" za parkowanie w centrum miasta, z powodu
    nieopłacenia parkomatu.
    Jak bardziej wtajemniczeni wiedzą - nie jest to mandat. Prywatne firmy
    zarządzające systemem płatności parkingowych nie mają praw wystawiać
    mandatów. Nie mają praw nakładać kar. Nie jest więc to kara, tylko
    "opłata dodatkowa". Skoro firma nakłada "opłatę dodatkową" - to chyba
    musi wystawić na to fakturę? :)
    Jeżdzę od klienta-do klienta, dużo w centrum parkuje, auto dostawcze i
    taryfa jest "troche inna niż dla osobowych". Za zwykłe parkowanie i
    płacenie wszędzie parę zł/h wychodzi mi miesięcznie dość dużo. Tak sobie
    wykombinowałem - przez miesiąc nie płaciłem nic. Opłat dodatkowych
    zebrało się 3szt - co nawet nie stanowi 10% zwykłych opłat :). I w
    dodatku dostając na to fakturę - było by 100x prościej niż podliczać co
    miesiąc wielki karton papierków z parkomatu.
    Ktoś tak zrobił? Nie przyczepi sie US do takiego kosztu? :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1