  • Data: 2009-01-05 12:25:31
    Temat: mala firma produkcyjna
    Od: "auto" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zalozylem DG zajmujaca sie handlem roznymi urzadzeniami elektronicznymi i
    chcialbym tez produkowac rozne drobne akcesoria do nich. I pytanie mam jak
    prowadzic dokumentacje takiej dzialalnosci tzn. Kupuje np. jakies tam czesci
    elektroniczne kebelki, wtyczki, elementy. Robie z tego powiedzmy kilka
    roznych rzeczy i sprzedaje je wystawiajac FV z nazwa wytworzonej przezemnie
    rzeczy. Czy wystarczy ze w KPIR bede wpisywal zakupy (zakupy od dostawcow
    czesci) i moja sprzedaz gotowego wyrobu czy tez musze tworzyc jakies
    dokumenty wewnetrzne ze z tylu i tylu drobniutkich rzeczy powstal produkt
    ktorego nazwalem XY. i sprzedalem go za X. czy musze prowadzic jakies stany
    magazynowe?