  • 1. Data: 2005-04-15 15:44:03
    Temat: laptop do odliczeń przez dziennikarza.
    Od: ".Kamil." <m...@n...pl>

    ehj. jestem dziennikarzem, kupuje laptopa, czy uda mi sie go odliczyc w
    zeznaniu za 2005 roku? peryferia do niego? drukarke? materialy
    eksploatacyjne, ktore sluza mi w pracy?
    dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-04-15 16:21:04
    Temat: Re: laptop do odliczeń przez dziennikarza.
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Niestety juz nie

  • 3. Data: 2005-04-15 16:57:09
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "taxer

    > Niestety juz nie

    Hmmm, a jakby prowadzil dzialalnosc gospodarcza?

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 4. Data: 2005-04-15 17:19:16