  • Data: 2003-07-14 12:01:50
    Temat: kupno samochodu i zawieszenie dzialalnosci?
    Od: "xxar" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    co by sie stalo gdybym za pieniadze z faktury, ktora zaplacil mi klient ok.
    10 000 PLN + VAT kupij samochod (na firme oczywiscice - rozliczajac w ten
    sposob VAT z faktury), a nastepnie zawiesil dzialnosc gospodarcza.
    czy US moze ubiegac sie o splate VATu?
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

    ps.
    nadmieniam ze jestem kompletnym laikiem w tych sprawach wiec prosze aby
    komentarze byly dla takowych zrozumiale.