  • 1. Data: 2006-09-21 07:50:20
    Temat: kupno garażu a podatek
    Od: "miko" <m...@g...pl>

    Witam :)
    Mam zamiar kupic garaz wybudowany przez wlasiciela ze srodkow wlasnych ale
    polozony na terenie miasta (wiec nie ma zadnej ksiegi wieczystej, tylko
    placi sie "haracz" za dzierzawe terenu pod garaz urzedowi miasta).
    Robimy umowe kupna sprzedazy garazu i teraz kwestia podatku od czynnosci
    cywilno prawnych. Sciagnalem druk PCC-1 i tu mam dylemat, ja jestem jedynym
    kupujacym ale sprzedajacy wybudowal garaz juz w trakcie trwania zwiazku
    malzenskiego. Zone wlasciciela umiescilismy na umowie kupna-sprzedazy, tyle
    ze nie wiem do z PCC-1, czy oni oboje powinni byc na tych drukach ??
    Oczywiscie podatek bede placil ja, tylko te druki ehhh.

    pozdrawiam
    miko75

  • 2. Data: 2006-09-21 18:10:45
    Temat: Re: kupno garażu a podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Sep 2006, miko wrote:

    > malzenskiego. Zone wlasciciela umiescilismy na umowie kupna-sprzedazy, tyle
    > ze nie wiem do z PCC-1, czy oni oboje powinni byc na tych drukach ??

    Do PCC-1 AFAIR jest jakiś załącznik, na którym dopisuje się listę
    "pozostałych uczestników".
    O, tu:
    http://mofnet.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/2006_pl/pcc_1a.pdf