  • 1. Data: 2006-11-29 20:33:05
    Temat: kupno garażu
    Od: meliana <a...@w...pl>

    Witam
    chce kupic garaz wlasnosciowy,
    czy ktos z Was orientuje sie jaki podatek (ile procent od sumy) bede
    musiala zaplacic w urzedzie?

    pozdrawiam

    --
    mel

  • 2. Data: 2006-11-30 10:50:37
    Temat: Re: kupno garażu
    Od: "woj " <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    meliana <a...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > chce kupic garaz wlasnosciowy,
    > czy ktos z Was orientuje sie jaki podatek (ile procent od sumy) bede
    > musiala zaplacic w urzedzie?

    zapłacisz podatek od czynności cywilboprawnych, pobierze go notariusz, stawka
    podatku 2%, następnie US w ciągu 5 lat zweryfikuje czy podatek jest zapłacony
    w odpowiedniej wysokości czyli od wartości rynkowej transakcji na dzień
    zawarcia umowy

  • 3. Data: 2006-11-30 13:56:32
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl>

    Użytkownik "woj " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ekmd1t$m18$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zapłacony
    > w odpowiedniej wysokości czyli od wartości rynkowej transakcji na dzień

    A jeżeli ja kupuję od Spółdzielni Mieszkaniowej nowowybudowany garaż pod
    budynkiem to jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej to
    muszę zapłacić ?
    Garaż kupowałem wraz z mieszkaniem.

    Mareika