  • 1. Data: 2002-06-10 09:58:56
    Temat: ksiegowanie faktury z zagranicy
    Od: "Andy Elkowski" <a...@i...pl>

    czy mozecie mnie uswiadomic jak
    ksiegowac fakture za materialy szkoleniowe (ksiazki, kasety)

    Na fakturze mam pozycje typu ksiazki i kasety + carriage w funtach
    Dodatkowo w agencji celnej zaplacilem w zlotych

    Jakiego kursu uzyc i gdzie to wpisac
    Andy

  • 2. Data: 2002-06-10 17:57:18
    Temat: Re: ksiegowanie faktury z zagranicy
    Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    Ja używam kursu takiego jak na SADzie.

    Ujmuję całość jako towar + koszty transportu i od tego obliczam VAT do
    zwrotu.

    Pozdrawiam,

    GreGG