  • 1. Data: 2003-04-30 08:58:51
    Temat: książeczka mieszkaniowa a podatki - pilne!!!
    Od: f...@p...onet.pl

    Czy pieniądze które otrzymałam z książeczki mieszkaniowej w 2002 (oszczedności
    + premia gwarantacyjna) musze w jakikolwiek sposób uwzglednić w rozliczeniu z
    US??? Dodam że korzystam z ulgi budowlanej do ktorej prawa nabyłam w 2001.

    Dodatkowe pytania: Czy można w jakikolwiek sposób odpisać wpisowe i udziały
    członkowskie w spółdzielni mieszkaniowej??? Czy można odliczyć koszty prac
    dodatkowych wykonanych przez Spółdzielnie odpłatnie (sanitarne oraz układanie
    gresu na balkonie) - brak faktury, jesdynie zaświadczenia ze spółdzielni o
    poniesieniu kosztu.

    Bardzo proszę o pomoc!