    From: "stranGer" <n...@w...pl_nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: krwiodawstwo
    Date: Fri, 14 Feb 2003 15:32:02 +0100

    Witam, wiem ze bylo to juz chyba na grupie meczone, ale mam prosbe - jesli
    znajdzie sie ktos chetny to prosze o wyjasnienie.

    Oddalem w 2002 roku lacznie 1350ml krwi, slyszalem ze mozna zrobic z tego
    darowizne dla sluzby zdrowia.
    Prosze o wyjasnienie jak to jest z ta krwia, czy mozna ja sobie odliczyc?
    Ile trzeba miec oddane w danym roku?
    Ew. jakas praktyczna wskazowka co i jak wypelnic w PIT'cie (i w jakim)

    jestem lamerem w tych sprawach, wiec prosze o wyrozumialosc jesli nie tak
    rzeczy nazwalem.

    prosze o odp na prv, jesli to mozliwe

    pozdrawiam

    stranGer