  • 1. Data: 2005-02-28 08:29:19
    Temat: koszty ogrzwania
    Od: "onet" <A MORAD@HOTMAIL.COM>

    Witam,
    sytuacja jest taka:
    jest dom ogrzewany jedym piecem gazowym. na parterze wlasciciel prowadzi
    dzialanosc (apteka) na pietrze mieszka. faktura na gaz jest jedna wystawiona
    na wlascicieli domu (mazlonkow) z ktrych 1 ma ww dzialanosc na parterze. Czy
    mozna z takiej faktury proprocjonalnie do powierzchni w okresie grzwczym
    zaliczyc w koszty odp. kwote (brutto) ? jakim dokumentem (KPIR) ? Czy raczej
    zmusic gazownie by wystawiala faktury na apteke i dalej j.w. (wtedy tez
    pewnie odliczenie vat) ? acha , w domu jest tez kuchenka gazowa do celow
    prywatnych oczywiscie.
    stosunek pow apteka / pow mieszkalna jest jak 1/3.
    a.m.

  • 2. Data: 2005-03-02 00:38:25
    Temat: Re: koszty ogrzwania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2005, it was written:
    [...]
> [...]
    >+ mozna z takiej faktury proprocjonalnie do powierzchni w okresie grzwczym
    >+ zaliczyc w koszty odp. kwote (brutto) ? jakim dokumentem (KPIR) ?

    Hm... unikasz czytania sąsiednich wątków ? ;)
    To co powiesz na par.14.2.7 rozporządzenia ds. KPiR ?
    Leży np. na www.podatki.pl :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-04 20:00:26
    Od: "onet" <A MORAD@HOTMAIL.COM>

    > On Mon, 28 Feb 2005, it was written:
    > [...]
    >
    > Hm... unikasz czytania sąsiednich wątków ? ;)
    > To co powiesz na par.14.2.7 rozporządzenia ds. KPiR ?
    > Leży np. na www.podatki.pl :)
    dzieki za podpowiedz. owszem czytalem kiedys ale teraz z braku czasu dzialam
    rutynowo nasluchujac
    ew.zmian w ustawach itp., a ww przypadek dotyczy mnie od niedawna wiec
    chcialem uzyskac szybka
    i kompetentna odpowiedz co tez sie stalo. jeszcz raz dziekuje. grupe czytam
    okazyjnie szukajac ew. intersujacych mnie zagadniem,
    ale na to nie trafilem
    pozdrawiam a.m.