  • 1. Data: 2005-02-19 18:35:00
    Temat: koszty dojazdu
    Od: "Profil" <j...@o...pl>

    Witam
    Czy mozna odliczyc od podatku koszty dojazdu do pracy.
    Miejsce pracy znajduje sie w drugim miescie a ja dojezdzam do niej rowerem
    Dziekuje za odpowiedz.
    Pzdr

  • 2. Data: 2005-02-19 18:55:35
    Temat: Re: koszty dojazdu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Profil wrote:
    > Witam
    > Czy mozna odliczyc od podatku koszty dojazdu do pracy.
    > Miejsce pracy znajduje sie w drugim miescie a ja dojezdzam do niej rowerem
    > Dziekuje za odpowiedz.

    Od tego masz właśnie KUP, czyli koszty uzyskania przychodu.
    Właśnie je sobie odliczysz w wysokości tysiąca złotych z czymś.
    No chyba, że rzeczywiste koszty dojazdu są wyższe, wówczas możesz
    odliczyć wyższe, jeżeli potrafisz je udokumentować imiennymi biletami
    miesięcznymi.
    No ale w twoim przypadku to chyba nie wchodzi w grę.