    From: Janek Babranek <w...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: koszty aktu notarialnego do duzej ulgi budowlanej
    Date: Mon, 05 May 2003 12:07:08 +0200

    Witam
    Wlasnie wrocilem z US... i okazalo sie ze nie moge doliczyc kosztow aktu
    notarialnego do duzej ulgi budowlanej poniewaz nie mam faktury VAT.. a
    notariusz mowil ze do odliczenia faktura jest niepotrzeban ..
    Jak to jest czy moge odlcizyc? na akcie sa wszystkie wydatki szczególowo
    wyliczone?
    Podobno mozna .... ktos moze ma podstawe prawna? ...bede musial napisac
    odwolanie.... a nie wiem na co sie powolac :(