  • Data: 2004-11-24 12:43:10
    Temat: koszty a KPiR
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Usłyszałam właśnie od pewnego księgowego, że koszty niehandlowe (tzn.
    dotyczące nie handlowych zakupów tylko tzw ogólne) mozna ujmować w KPiR
    przez 3 miesiące i ani deczko później.... zastanawiam się, skąd to się
    wzięło. W rozporzadzeniu chyba nie ma nic takiego napisane.... Czy ktoś coś
    wie na ten temat, czy ów księgowy coś nawymyślał.
    Nasuwa mi się też pytanie - czy grupowicze ujmują w koszty np faktury
    "odnalezione" w późniejszym terminie, no powiedzmy czy w październiku
    ujęliby jakąś fakturę ze stycznia albo np. czynsz zapłacony w lutym....

    Dziękuję z góry
    pozdrawiam
    monika