  • 1. Data: 2006-04-29 16:37:26
    Temat: koszt uzyskania przychodów
    Od: "migacz" <m...@w...pl>

    pomocy! co ja mam zrobić.
    z wielu stosunków pracy mam większy koszt uzyskania niż
    można wpisać. i teraz wychodzi że mam dopłacić, (mimo ulg )
    nic się nie da zrobić? musze dopłacić na to służbowe auto
    Lepperowi? będę wdzięczny za odpowiedź. pozdrawiam, migacz

  • 2. Data: 2006-04-29 17:41:31
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodów
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    migacz wrote:
> [...]
    > teraz wychodzi że mam dopłacić, (mimo ulg ) nic się nie da zrobić? musze
    > dopłacić na to służbowe auto Lepperowi? będę wdzięczny za odpowiedź.

    nie tyle dopłacić co musisz oddać.
    Po prostu w ciągu roku dostawałeś więcej pieniędzy niż ci się należało.
    Nic się nie da zrobić.