  • Data: 2009-01-28 18:24:39
    Temat: konto firmowe
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Znalazłem coś takiego:
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/14062,konto-nie-
    musi-byc-firmowe.html

    Czy przywoływana ustawa zmieniła się w tym zakresie?
    Czy ktoś może mi w końcu wskazać jak to jest: musi być firmowe czy nie dla
    1os. DG.
    Chodzi głównie o koszty (przelewów, prowadzenia) które dla konta priv są
    znacznie tańsze).
    Gdzie praktycznie mogą pojawić się problemy w związku brakiem konta
    firmowego?

    Z innej beczki: czy skoro w 1osDG cały dochód firmy to mój dochód tzn. że do
    celów prywatnych będę mógł sobie wybierać z konta firmowego (o ile założę)
    kiedy chcę i ile chcę?

    Pozdrawiam
    Piotr