    From: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jednoosobowa dg i umowa-zlecenie
    Date: Fri, 3 Oct 2003 22:18:45 +0200

    Witam.
    Prowadzę jednoosobową DG . Płacę wszystkie składki zus z tego tytułu. Od 1
    października będę miał umowę-zlecenie od której będą odprowadzane wszystkie
    składki ZUS. Kwota - 800 zł. Czy taka umowa zwolni mnie z płacenia ZUS z DG?
    Że zdrowotne będę płacił to wiem, ale chodzi o społeczne. Wydaje mi się że
    kiedyś był taki przepis że musiałbym pracować na umowę o pracę a nie na
    zlecenie, ale pani w ZUS twierdzi, że teraz mogę sobie wybrać z którego
    zakresu będę płacił składki. Pani podała nr dziennika, ale ja się tam
    doczytać nie mogę nic. Może ktoś to przerabiał ostatnio. Dziennik ustaw,
    który podała to nr 241 poz. 2074 z 2002r.

    pozdrawiam i proszę o pomoc

    --
    PawełJ