  • 11. Data: 2002-06-01 15:21:53
    Temat: Re: jakie polecilibyście programy do dzial. gosp.?
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

    ja pracuje na programie firmy DGCS z Kalisz, od ok 6 lat, program pracuje w
    trybie dosowym, zalety: bardzo szybki, male wymagania sprzetowe,
    nieograniczona liczba prowadzonych firm (no w granicach rozsadku), pracuje w
    sieci - mam stara wersje z 2000 roku i spelnia wszytkie obowiazujace
    wymagania co do wydrukow, drukowac mozna na waskim i szerokim papierze (do
    wybowu) rozne opcje wydruku (takie tam zwiazane z oszczednosciami wkladoww
    do druk.), ma wudowany modul amortyzacji-ver. z 2000 niezbyt udana, ale do
    prostych rozliczena wystarcza, madul fakturowania-raczej do firm usl. i tych
    dla ktorych nie wazne sa stany mag., posiada kilometrowke, i kilka innych
    modulow-nie korzystam z nich, spr. czy nie zdublowano - numer-kontrahent
    itp., polecma cena przystepna

    pozdrawiam mm01

  • 12. Data: 2002-06-01 16:48:21
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie zasadnicze: a ile pieniedzy mozesz na to przeznaczyc? :)
    > --
    > pozdr.
    > Krzychas

    100-200?
    To w sumie zalezy od programu
    A ma być prosty, bo wpisów KPiR ma być kilka sztuk / m-c - drobne wydatki i
    wpływy z tłumaczeń (żona)

    Pozdrawiam,
    Piotr