  • 1. Data: 2006-06-16 07:51:16
    Temat: jakie podatki płaci właściciel gruntu z domem
    Od: ".lamer" <l...@f...pl>

    Witam,

    pytanie jak w temacie. Chodzi mi grunt sklasyfiowany jako grunt orny i
    postawiony na nim dom.
    Może mi ktoś wymienić podatki i ewentualnie ich podać szacunkową
    wysokość, jakie będzie musiał płacić właściciel za "posadanie" takiego
    luksusu?
    Oczywiście nie chodzi mi o podatki związane z zakupem itp, ale o te
    podatki które płaci się już jako szcześliwy właściciel i mieszkaniec:-)
    Aha, grunt jest na wsi:-)

    Pozdrawiam serdecznie,

    --
    .lamer