  • 1. Data: 2005-10-04 08:42:59
    Temat: jaki pit roczny ?
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Wlasnie dostalem tel z US, ze chyba zlozylem zly pit roczny za ubiegly rok.
    I stad moje pytanie, jaki powinienem pit zlozyc jesli prowadzilem DG,
    placilem podatek uproszczony i wybralem podatek liniowy a oprocz tego
    pracowalem na etacie?

    Chris

  • 2. Data: 2005-10-04 08:44:53
    Temat: Re: jaki pit roczny ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    CHRIS wrote:

> [...]
    > rok. I stad moje pytanie, jaki powinienem pit zlozyc jesli prowadzilem
    > DG, placilem podatek uproszczony i wybralem podatek liniowy a oprocz

    Co to jest podatek uproszczony? Bo w ustawie nie widzę.

  • 3. Data: 2005-10-04 08:47:54
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    > Co to jest podatek uproszczony? Bo w ustawie nie widzę.

    Oczywiscie nie podatek uproszczony tylko zaliczki uproszczone na podatek
    dochodowy :)

    Chris

  • 4. Data: 2005-10-04 08:51:39
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 04-10-2005 10:42, Użytkownik CHRIS napisał:

> [...]
    > I stad moje pytanie, jaki powinienem pit zlozyc jesli prowadzilem DG,
    > placilem podatek uproszczony i wybralem podatek liniowy a oprocz tego

    dwa pita
    PIT-36 L
    PIT-37

  • 5. Data: 2005-10-04 09:03:17
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    > dwa pita
    > PIT-36 L
    > PIT-37

    Wlasnie takie zlozylem. Nie wiem o co im chodzi. Musze sie tam udac zeby
    wyjazsnic wszystko.

    Chris

  • 6. Data: 2005-10-04 12:33:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    CHRIS wrote:

    > Wlasnie takie zlozylem. Nie wiem o co im chodzi. Musze sie tam udac
    > zeby wyjazsnic wszystko.

    Weź z sobą potwierdzenie zgłoszenia wyboru pdatku "liniowego" 19%