  • 1. Data: 2006-12-21 17:43:52
    Temat: jaka forma opodatkowania?
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Witam,
    Wlasnie jestem w trakcie rejestrowania mojej wlasnej, pierwszej DG (osoba
    fizyczna prowadzaca DG).
    Ogolnie moja firma ma sie zajmowac projektowaniem graficznym (tworzeniem
    grafik na potrzeby WWW, gier itp), skladem komputerwym.
    Mam juz zalatwiony wpis do ewidencji, mam juz REGON i konto w banku.
    Zatem teraz wybieram sie do US.
    Jaka forma podatkowania, biorac pod uwage rodzaj dzialalnosci, bylaby dla
    mnie najwlasciwsza?
    Aha, oprocz DG pracuje na etacie, ale to chyba nie ma zadnego znaczenia (w
    ZUSie ma, to wiem)

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2006-12-21 19:10:17
    Temat: Re: jaka forma opodatkowania?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Moonwalker wrote:

    > Zatem teraz wybieram sie do US.
    > Jaka forma podatkowania, biorac pod uwage rodzaj dzialalnosci, bylaby
    > dla mnie najwlasciwsza?
    > Pozdrawiam serdecznie

    Ogólnie za najwłaściwszą uważa się tę formę
    opodatkowania, która daje najmniejsze obciażenia.
    Weź się w garść, usiądź i sobie przelicz co Ci się będzie bardziej
    opłacało. Ty znasz wszystkie dane.

  • 3. Data: 2006-12-22 00:28:56
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Moonwalker" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Aha, oprocz DG pracuje na etacie, ale to chyba nie ma zadnego znaczenia (w

    Ma znaczenie praktyczne - raczej nie oplaca Ci sie opodatkowanie DG na
    zasadach ogolnyuch podatkiem wg skali progresywnej.

    Pozdrawiam
    SDD