    From: "IceCool" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak wypełnić korekte pit-36, prośba o pomoc
    Date: Wed, 17 May 2006 18:40:41 +0200

    witam
    jako że nigdy do tej pory nie składałem korekt nie wiem jak to zrobić tu
    moja prośba o pomoc
    sprawa wygląda tak że ostatnio otrzymałem korekte pit-8b od jednej z firm z
    którymi współpracuje na umowy o dzieło
    w pit-36 miałem dopłate 120 zł. które wpłaciłem w kasie US
    korekta jest na kwote 30 zł. na moją korzyść czyli wychodzi że powinienem
    dopłacić 90 zł. a nie 120 zł. jak zrobiłem
    i tu pojawia się mój problem jak wypełnić pit-36, czy doliczyć wpłaconą
    przeze mnie kwote w kasie US do kwot należnych zaliczek w tym zaliczek
    pobranych przez płatnika i wyjdzie mi wtedy w pozycji nadpłata 30 zł. do
    zwrotu
    czy też nie doliczać tej kwoty i wyjdzie mi wtedy 90 zł. dopłaty i zapomne o
    30 zł. które wpłaciłem za dużo przy składaniu deklaracji
    z góry dzięki za wszelkie info jak to policzyć i wypełnić

    pozdrawiam
    grzegorz