eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wypełnic dokumenty do ZUS przy zasiłku macierzynskim na DG › jak wypełnic dokumenty do ZUS przy zasiłku macierzynskim na DG
  • Data: 2009-01-15 09:03:49
    Temat: jak wypełnic dokumenty do ZUS przy zasiłku macierzynskim na DG
    Od: h...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    Od 1 do 31 grudnia przebywam na zasiłku macierzyńskim. Jak powinnam
    wypełnic dokumenty do Zusu i jakie skladki musze oplacic.
    Wiem, ze wypelniam RSA, a potem w RCA jaki kod mam wpisac? 12xx x x,
    czy 05xx x x i zostawic skladki zerowe, czy tylko zdrowotne uzupelnic?

    Czytalam na stronach ZUSu i zglupialam teraz zupelnie.