  • 1. Data: 2005-02-07 12:35:10
    Temat: jak wyliczac roznice kursowe?
    Od: "Wojtek2U" <w...@w...pl>

    Prowadze DG (kpir). Bede wystawial faktury w Euro i otrzymywal platnosc
    przelewem zagranicznym. Wiem ze na fakturze bede musial przeliczyc na PLN po
    kursie srednim NBP. Kiedy otrzymam platnosc na moje konto dewizowe w Euro,
    kwota Euro zostanie jeszcze raz przeze mnie przeliczona na PLN po kursie z
    dnia wplyniecia srodkow na konto a podatki zostana odpowiednio skorygowane.
    Mam teraz pytanie:
    1) Czy to wszystkie przeliczenia roznic kursowych jakie musze dokonac czy
    tez cos jeszcze trzeba robic przy sprzedazy Euro?
    2) Czy te srodki moge sobie dowolnie wyplacic (np. aby sprzedac w kantorze)
    bez koniecznosci ponownego przeliczania na PLN i korygowania zeznan
    podatkowych?

    Licze na wasze doswiadczenie,

    Pozdrawiam
    Wojtek