  • Data: 2004-06-11 10:05:14
    Temat: jak to zrobic?
    Od: "FELIPE" <f...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    moj ojciec ma samochod osobowy, jednak to ja wciaz go uzytkuje itp

    w wiekszosci uzytkuje go na potrzeby wlasnej DG, chcialbym wrzucac w koszty
    i jesli to mozliwe odliczac VAT od faktur za paliwo, materialy
    eksploatacyjne i wszystko co zwiazane z uzytkowaniem auta dla potrzeb DG

    jak to zrobic?

    czy moze byc umowa uzyczenia ojca dla syna z jakims zapisem ze zgadza sie
    rowniez dla celow jego (czyli mojej) DG

    a potem jak to ksiegowac?

    calosc w koszty? czy netto w koszty a VAT odliczac?
    czy jest jakis limit?
    czy musze prowadzic jakas ewidencje, dziennik wyjazdow, itp?

    prosze napiszcie mi w miare jasno jak to ugrzyzc, w archiwum znajduje
    sprzeczne info

    pozdrawiam

    FILIP