eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak się rozliczyć z US › jak się rozliczyć z US
  • Data: 2014-04-02 10:22:03
    Temat: jak się rozliczyć z US
    Od: "podatnik" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przed końcem roku zrezygnowałem z ówczesnej pracy, ale gdy po nowym roku
    przyszło do wypełniania PITa okazało się że z pracodawcą miałem podpisaną
    jedynie umowę zlecenie na dwa pierwsze miesiące, pozostały okres czasu
    pracowałem bez żadnej umowy pisemnej ani ustnej. Za umowę zlecenie wiem jak
    się rozliczyć, ale co zrobić z okresem bez umowy? Z byłym pracodawcą nie mam
    kontaktu, na pismo nie odpowiada, PIT11 nie wysyła. Przyszło mi do głowy że
    powinienem dwa pierwsze miesiące rozliczyć jak zlecenie a kolejne pół roku
    jako umowę o pracę (bo pracowałem w zasadzie tak samo jak ludzie
    zatrudnieni) Proszę kogoś zorientowanego o wyjaśnienie jak dokładnie to
    powinienem zrobić? Nie wiem czy pracodawca odprowadził jakiekolwiek zaliczki
    za ten okres, czy powinienem w PITa wpisać brutto od kwoty netto moich
    źróbków według umowy o pracę? Czy ja muszę zapłacić jakieś zaliczki? Termin
    oddania PIT się zbliża a tu takie komplikacje. Dziękuję.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1