  • 1. Data: 2003-04-11 13:13:23
    Temat: jak długo koektaVAT
    Od: "faktornik" <f...@o...pl>

    Powiedzcie proszę jak długo po tranzakcji dokaonać można korekty VAT
    tzn wystawić korektę do tej tranzakcji - moim zdaniem przez rok

  • 2. Data: 2003-04-11 20:47:16
    Temat: Re: jak długo koektaVAT
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "faktornik" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzcie proszę jak długo po tranzakcji dokaonać można korekty VAT
    > tzn wystawić korektę do tej tranzakcji - moim zdaniem przez rok
    Właściwie to nie wiem dokładnie o co ci chodzie ale jeśli o wystawienie
    faktury korygującej to jest termin jednego roku ale tylko w odniesieniu do
    rabatu i też nie każdego .Rabaty udzielone z tytułu i w okresie gwarancji i
    rękojmi pominiejszają obrót nawet jeśli zostały przyznane po upływie roku.
    Wiola