  • 1. Data: 2002-09-13 12:36:33
    Temat: i tu sie zapytam tez:-)
    Od: "Marek Dziesław" <m...@p...onet.pl>

    Co nalezy zrobic zeby zalozyc biuro rachunkowe
    Prosze o podanie
    uprawnien
    oraz kosztow
    no i oczywiscie czy to jest sens.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-13 13:43:49
    Temat: Re: i tu sie zapytam tez:-)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marek Dziesław napisał:
    > Co nalezy zrobic zeby zalozyc biuro rachunkowe
    > Prosze o podanie
    > uprawnien
    > oraz kosztow
    > no i oczywiscie czy to jest sens.

    Kochany Marku
    Nie ma sensu.

    Jeżeli:
    - nie potrafisz znaleźć odpowiednich przepisów okreslających konieczne
    uprawnienia, lub po prostu nie chce Ci sie szukać (na jedno wychodzi)
    - nie wiesz co ci jest do prowadzenia biura potrzebne (lokal, sprzęt,
    oprogramowanie, literatura, itp) a co za tym idzie nie potrafisz
    skalkulować kosztów rozpoczęcia takiej działalności

    to zapomnij o sprawie i otwórz warzywniak - może sukcesu nie osiągniesz
    za to nikomu swoja niekompetencja krzywdy nie zrobisz.

    Maddy

    ps. nie mam nic do właścicieli warzywniaków - mój osiedlowy jest super!

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-09-15 15:09:00
    Od: "Marek Dziesław" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Maddy
    >
    > ps. nie mam nic do właścicieli warzywniaków - mój osiedlowy jest super!

    Swietnie. bardzo swietnie
    Tylko ze ja bylem proszony o pomoc
    bo na czyms co sie nazywa przedsiebiorczosc zapytano o to dzieci
    ale nie ma jak inteligentna, blyskotliwa i zgryzliwa odpowiedz

    To po co sa grupy dyskusyjne

    No i widac ze sie oplaca. Bo inaczej konkurencja by reagowala:-)

  • 4. Data: 2002-09-15 20:33:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marek Dziesław napisał:

    > Swietnie. bardzo swietnie
    > Tylko ze ja bylem proszony o pomoc
    Umiejętnośc formułowania pytań tez nie jest twoja mocna stroną, co?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-09-16 06:52:41
    Od: "Marek Dziesław" <m...@p...onet.pl>

    > Umiejętnośc formułowania pytań tez nie jest twoja mocna stroną, co?

    co znaczy tez?:-)
    czyzbysmy sie znali?

  • 6. Data: 2002-09-16 08:29:44
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Dziesław" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > co znaczy tez?:-)
    > czyzbysmy sie znali?

    Jaśnie Wielmożny Pan łaskawie poczyta netykietę i wróci na grupy dyskusyjne