  • 1. Data: 2004-04-15 00:54:56
    Temat: hmm problem
    Od: "luka" <l...@w...pl>

    witam
    mam problem z pitem
    konkretnie to chodzi to
    kupiłem samochód za kwotę 7000 zł uszkodzony
    miał uszkodzoną skrzynię autom.
    kupiłem drugą 1500 zł
    po dwóch miesiącach zrezygnowałem z auta i je sprzedałem
    za równe 10 000 zł
    rozumiem że trzeba wykazać przychód tylko ile?
    3000 czy 1500 zł?
    na skrzynię mam umowę k/s i opłacony pcc
    a w umowie k/s samochodu było zaznaczone że uszkodzona skrzynia b.
    nie wiem jak to rozliczyć a czas goni a słyszałem obie wersje.
    mam dg na karcie podatkowej i z tego rozliczałem się w styczniu
    a teraz chodzi mi o pita37.
    gdyby ktoś wiedział jak to rozwiązać byłbym wdzięczny.
    zakręcony jak słoik
    :))

  • 2. Data: 2004-04-15 11:21:25
    Temat: Re: hmm problem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, luka wrote:

    >+ kupiłem samochód za kwotę 7000 zł uszkodzony

    Zapomniałeś o szczególe: czy kupiłeś "na firmę" i czy
    wciągnąłeś do EST (czy jak tam odpowiednik ewidencji środków
    trwałych się nazywa), czy też było to auto "do użytku osobistego".

    >+ mam dg na karcie podatkowej i z tego rozliczałem się w styczniu

    BTW: czy jak "kartowicz" sprzedaje ST to ma z tego przychód
    liczący się *do DG* ? Jak (skoro "karta" !) ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)