  • 11. Data: 2005-04-21 13:53:23
    Temat: Re: hmm...czy to jest legalne?
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2005-04-21 10:37, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Ciekawe masz pojęcie zysku - kupił za 1000, sprzedał za 500 i na tym
    > niby 100 zyskał... Bo mi jakoś wchodzi, że jednak stracił i to sporo.
    Coś czuję, że w całej historii chodzi o sytuację typu:
    1. zarabia na usługach 1000 + VAT
    2. kupuje za 500 + VAT
    3. sprzedaje "na lewo" za 500, wystawiając fakturę na 100 + VAT

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 12. Data: 2005-04-22 05:32:21
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Fasola The Champion" <f...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:d47rgt$3i8$1@news.onet.pl...

    > "Marek Lubiński" <m...@n...spam.wp.pl> wrote in message
    >
    > Ale wymyślasz :D
    >
    > X wystawił fakturę na 1000zł + 220zł VAT = ma więc na koncie 1220zł
    > X kupił towar za 1000zł + 220zł VAT = ma więc na koncie 0zł
    > X sprzedał towar za 500zł + 110zł VAT = ma więc na koncie 610zł
    >
    > kończy się miesiąc, X rozlicza się z VATu, musi oddać do US 110zł.
    > X ma na koncie 500zł. Też mi interes.

    No pewnie - a jakby nie kupił i sprzedał to oddałby do US 220 ale za to
    miałby na koncie 1000